mig     och mitt liv

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Dalicei - 5 december 2010 21:43

Är helt slut efter att passat "de små liven" i dryg tre timmar. Fattar inte hur föräldrar orkar...

Är också helt mätt efter att ha provsmakat mammas nybakade bröd. Mmmms!

Ska gå och lägga mig nu,super trött. Och så ska jag upp imorrn, skola ni vet ;/

 

Trötta pussar!!

 

 

/Dalicei

Av Dalicei - 5 december 2010 13:45

                          Från mig, till er alla...

                     

En riktigt mysig...

          

                        Andra Advent!

                         

Av Dalicei - 5 december 2010 12:09

Hej,darlings!

Just nu är jag lite sur på er faktiskt. Ni läser ju aldrig bloggen, och lägger ALDRIG en kommentar så jag vet vad ni tycker om att läsa. Om ni inte tycker om det kan ni ju säga det! Va anonym om ni så vill! Ni sårar ju mig annars... :(

 

Iaf, idag är Vakta-barn-och-tjäna-pengar-dagen och jag kommer,som stolt grundare till dagen, att medverka flitigt. Nu måste jag bara städa mitt OTROLIGT stökiga rum OCH Duscha OCH logga in på GSM för jag köpte medlemskap där igår, hehe.

Hör ni inte hur STRESS-KLOCKAN ringer?! JAg gör!

 

Stressade kramar!

 

/Dalicei

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards