mig     och mitt liv

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Dalicei - 3 december 2010 20:52

Hallå, mina kära undersåtar!

Haha, nej, VERKLIGEN INTE. Tyckte bara det va kul. Jag säger ju det, jag kan skratta åt ALLT. Fast alla som känner mig i real life visste ju det redan.

Tänkte lägga en LITEN "Blid-bomb". Bilderna är från min cellphone.  Och min kamra på mobben krånglar :S Så bilderna ä inte RIKTIGT som jag ville ha dem, men wathever^^

 

   Mitt nuvarande protjekt(stav?)

  Mitt hår?   Apelsinen som jag snackade om förut  Vampire?   

OF COURSE!!          Suddig :/

OUTFIT:Linne,Veromoda. Byxa, gjort i slöjden.Halsduk,H&M HÅr,ny tvättat med Head&Shoulder

    

 

Pussi puss och GODNATT!

 

 

/Dalicei

 

 

Ps. JAG ska inte sova,ska nog se en film. MEn blir sista inlägget för idag. Ds.

Av Dalicei - 3 december 2010 14:32

"But I'm gonna love you like I've never been hurt before
I'm gonna love you like I'm indestructible "

 

Jag skrev nyss ett långt inlägg, men det FÖRSVANN! Och jag loggades ut?!

 

Idag är jag förtfarande FÖRKYLD.  Och det är hemskt. Jag har varit borta från skolan i en HEL VECKA!

Och då har jag varit tvungen att vara HEMMA!! Då bråkar jag bara med alla som finns i det här huset!

Igår hittade en gammal vän mig på facebook :D Vi chattade jättelänge :)

Har bakat och gjort sånadär apelsiner med svarta saker i, idag :)

Fast degen är inte klar än, måste bara gäsa lite först. Sen är den klar.


Måste gå nu!


Pussi puss!


/Dalicei

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards