mig     och mitt liv

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Dalicei - 31 oktober 2010 18:20

Idag har det verkligen vart piss med uppdataringen. men det kan inte hjälpas. Hade värsta magknipen imorse. Fy,faan asså. Men det har gått över nu. Idag har vi flyttat ALLA mina saker in i nya rummet. DET SJUKHUS-VITA RUMMET. men tycker det blev  merde bra. Nu är det bara så att jag har 12 kassar med saker. och då är det bara SAKERNA. kläderna har vi inte ens rört än. fast det är väl 12 kassar de oxå *himmlar med ögonen,för jag inte kan den smileyen*

Jo,du Saga,darling,har ett foto på dig när vi gick i typ 2:an som jag hitta när jag packade. Lovar,ska inte visa för nån *fniss* syns på tisdag var? ;)

vad har alla andra varelser gjort idag då? säkert har ni gjort nåt super ansträngande som åka till sthm och se på bio eller nåt i den stilen,eller så har ni ba slaggat hela f* dan? am i right or am i right ;P känner er,sötisar.

det finns en fin sak med ha fullt upp. Man glömmer det som annars tynger en. I vanliga fall har jag till och med koll på hur många timmar det är kvar tills jag får träffa Han med (just nu) stort H. Japp,jag är så patetisk. nu, har jag inte ens koll på hur många dagar de e. *happy me*

okej,jag har inte lyssnar på drottningen av pop(alias Lady gaga) på ett tag. Men så fort jag sätter på hennes senaste skiva(som jag så klart har köpt) är det som om vår kärlek(nej,jag är inte homo -.-) tar fart igen. lyssna nu på denna söta låt. så hörs vi sen,darlings. haha dåligt skämt men känner en som heter darling :*

Kyss

Dalicei

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards