mig     och mitt liv

Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Dalicei - 29 oktober 2010 20:45

Skulle ju lägga upp bilder från poitbollen idag och massa andra fina bilder. Men vad fan ÄR MIN SLADD?! packade ner nånstans i mina kassar med saker från mitt rum,och nu hittar jag den inte!

whatever,kan inte lägga all min ork(eftersom att jag har så mkt annat att lägga den på) på de nu. Visar helt enkelt dom en annan dag.

Vad jag nu just nu då? Jag målar mitt rum vitt och har mum's målartröja från typ 80talat och ett par för korta byxor som är fulla av vit färg. Men jag har ännu mer på kroppen. ÄR JU VIT ÖVERALLT!

ska nog gå och fortsätta nu innan mamma börjar undra om jag smitit

Tjaoo!

Dalicei

Av Dalicei - 29 oktober 2010 15:39

Säger nej till mycket,men inte för att jag VILL det. Det är för jag MÅSTE.

Just nu rensar jag ut ALLT från mitt rum(som inte är mitt om typ 24h). Så det är därför jag inte bloggat. Har gjort FYRA kassar med saker på en och en halv timma! inte klokt hur lång TID detta tar.

Tar nog till Nyköping på onsadag. Men vet inte hur jag ska komma dit,med tanke på min bussfobi. Christine,har du nån lösning?<3

Går inte på dicot ikväll. har inte gått på dico på JÄTTE länge. typ tre veckor. MEn jag har inte haft det humöret på så lång tid. Och det är rätt mycket hemma nu. Måste hjälpa till mer än jag har tid till. Sen vill jag bara vara för mig själv. Så ett tips är att inte prata med mig. Då säger jag bara NEJ.hehe,rubriken

Nej,nu måste jag fortsätta. Bilder kommer sen(kväll?)

Puss från en despirat(stavning?)

Dalicei

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards