mig     och mitt liv

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Dalicei - 19 november 2010 16:54

Hejsan!

Nu är jag har igen(eller jag hoppas de iaf)   Idag var tidningen här så imorrn får ni läsa om mina galna reflex-tankar. Kulkul,eller,pinpinigt? vet inte ännu.

 

Om Dalicei's skola

På SO jobbar jag med H,vilket blir väldigt flummigt ^^

Matten går (som vanligt) bra,eller okej är kanske bättre.

Svenska är TOPPEN  just nu,är så pass klar att jag bara kan sitta och läsa i en sackosäck hela tiden=MYSIGT!

Idrotten är oxå den TOPPEN,basket är merde kul!

Engelskan är flum^^ jobbar i grupp med Isak(itoak) och de e flummigt värre   

 

Om Dalicei's privatliv

kan verkligen se ur era ögon nästan ploppar ut när ni läser rubriken.  

Nej,men hela veckan har vart weird. Innan har vi(h,isak,Sebbe,klara,matilda,Em och några fler typ) vart varenda fuuukking sekund. Men så på Tisdag blev det inte så. -.-

Sen dess är killarna bara för sig. kanske ska nämna att vår käre vän M kom hem då.Väldigt brun och kritvit i håret.

menmen,de är väl bara jag som är konstig. Men jag hade iaf hoppats på att vi kunde va ALLA då ist. Men nej,nej inte det inte.

jaja,ska nog lämmna kärleken en stund. Jag blir bara sur.

 

 

Pussi puss

 

 

/Dalicei

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards